Cellulitisz torna

1. gyakorlat
Ülőhelyzet, függőleges lábszárakkal, a talppal támaszkodva, egyenes felsőtesttel kicsit előrehajolva. Lábakat és feneket megfeszítve erőteljes karlendítés előre és hátra úgy, hogy a medence végig mozdulatlan. 10-20x megismételni.

2. gyakorlat
Hason fekve a feneket megfeszítve a láb behajlítva. A térdet megemelni, majd vissza a kiinduló állapotba. 20-40x megismételni.

3. gyakorlat
Háton fekve a láb és kar kinyújtva. A két térdet felhúzni a hashoz, majd vissza. 20-40x megismételni.

4. gyakorlat
Támadóállás úgy, hogy az elül lévő térd a lábfej felett legyen. A hátsó lábat behajlítani, amíg a térd majdnem leér a földre, közben karlendítés hátra. A hátsó lábat lassan kinyújtani és közben karlendítés előre. 20-40x megismételni mindkét lábbal.

5. gyakorlat
Földön ülve lábat behajlítva a hát mögött a kézen megtámaszkodni, úgy, hogy az újjak a test felé néznek. A felsőtest teljesen egyenes. Karhajlítás, hogy a könyök épp a föld felett legyen, majd lassan kinyújtani. 20-40x megismételni.

6. gyakorlat
Hanyatt fekvés felhúzott lábakkal, kis terpeszállásban, kéz a fej alatt. Egyik lábat felemelni egyszerre az ellentétes oldali vállal. A felsőtest kövesse kissé a mozgást, de a hát alsó része maradjon a talajon. 20-40x megismételni mindkét oldalon váltakozva.

Küldés ismerősnek

Ha úgy gondolja, hogy ismerősét is érdekelheti a fenti oldal tartalma, postázza neki most az alábbi űrlap kitöltésével!

Hozzászólások (0)