Tartásjavító torna

Háton fekve

1. gyakorlat
A két kar a fül mellett, a lábak nyújtva. Jobb karral és lábbal kinyújtózkodni, majd ugyanezt a bal karral és lábbal, és végül mindkét karral és lábbal is. 3x megismételni.

2. gyakorlat
A kéz a tarkó alatt, lábak a talpon. A jobb könyököt és a bal térdet, majd a bal könyököt és jobb térdet összeérinteni a test előtt. 5x megismételni.

3. gyakorlat
A kéz a tarkó alatt, lábak a talpon. Mindkét könyököt és térdet egyszerre összeérinteni, úgy hogy a fejet is megemel. 5x megismételni.

4. gyakorlat
A két kéz a csípő alatt, biciklizés, úgy hogy a fejet is megemel. 10x megismételni.

5. gyakorlat
A két kéz a csípő alatt, mindkét lábat megemel. A jobb lábat felnyújtani, a bal lábat a föld felé és lábcsere, úgy hogy a fejet is megemel. 5x megismételni.

6. gyakorlat
A két térdet felhúzni a hashoz, egyszerre kinyújtani. Megtartani és vissza. 5x megismételni.

7. gyakorlat

Felülés 5x.

Hason fekve

1. gyakorlat
A két kar a test mellett. A vállat hátraemelni, lapockát zárni, a fejjel, a vállal és a törzzsel is megemelkedni, megtartani és lazítani. 5x megismételni.

2. gyakorlat

A kéz a csípőn, megemelkedni és vissza. 5x megismételni.

3. gyakorlat

A kéz a tarkón, megemelkedni és vissza. 5x megismételni.

4. gyakorlat
Az egyik kéz a tarkón, a másik pedig a csípőn. Megemelkedni, megtartani és közben karcsere folyamatosan 5x, majd lazítani. 3x megismételni.

5. gyakorlat

Lazítás: Háton a térdeket a hashoz húzni, átkulcsolni a két kézzel és hintázni. 10x megismételni.

Négykézláb

1. gyakorlat
A jobb kart és bal lábat megemelni, megtartani és letenni. Ugyanez a másik karral és lábbal . 5x megismételni.

2. gyakorlat
A jobb kart és jobb lábat megemelni, oldalra kifordítani, megtartani, vissza középre és letenni. 5x megismételni.

3. gyakorlat
A jobb lábat hátra kinyújtani, megemelni és visszaengedni. Ugyanez a másik lábbal. 5x megismételni.

4. gyakorlat

Az ujjakat egymással szembefordítva a könyököt behajlítani és a mellcsonton megtámaszkodva rúgózni. 10x megismételni.


Törökülés

1. gyakorlat
A hátat egyenesen tartva lassú fejkörzés. 10x megismételni mindkét irányba.

2. gyakorlat
A karokat könyökölnél átfogva a fej felett hátra emelni, megtartani és vissza. 5x megismételni.

3. gyakorlat

A kéz a csípőn, egyenes háttal előredőlni, megtartani és vissza. 5x megismételni.

4. gyakorlat

A kéz a tarkón, egyenes háttal előredőlni, megtartani és vissza. 5x megismételni.

Küldés ismerősnek

Ha úgy gondolja, hogy ismerősét is érdekelheti a fenti oldal tartalma, postázza neki most az alábbi űrlap kitöltésével!

Hozzászólások (0)