Tos-torna

Széken ülve végezhető gyakorlatok:

1. gyakorlat
Előreengedni a két vállat, kilégzés a fejet előrehajtva, majd belélegezni a fejet megemelve, a két vállat is hátra emelve. 5x megismételni.

2. gyakorlat

Lassú fejkörzés, először balra, majd jobbra. 5x megismételni.

3. gyakorlat

A két kart megemelni előre és kézpumpa addig amíg fájdalmat nem érez. 5x megismételni.

4. gyakorlat
Jobb kézzel hátrafelé nagy kört leírni, majd ugyanezt a bal kézzel. 5x megismételni.

5. gyakorlat

Két kezet a tarkóra rakni, kilélegezni a könyököket előreengedve, a fejet előre hajtva, majd belélegezni a könyököt hátrafeszítve és mellkast kiemelve. 5x megismételni.

6. gyakorlat

A karokat oldalra kinyújtani, körzés a tenyereket hátrafeszítve előre, majd hátra. 5x megismételni.

7. gyakorlat
A karokat oldalra kinyújtani a tenyérrel felfelé. Jobb kezet a vállhoz érinteni és vissza 8x, 4x, 2x és végül 1x. Ugyanezt a bal kézzel, majd egyszerre a két kézzel.

8. gyakorlat
Előre hajolni gömbölyű háttal és a karokkal lazán harangozni.

9. gyakorlat
A két kart megemelni előre és kézpumpa addig amíg fájdalmat nem érez. 5x megismételni.

10. gyakorlat

A test elött a két kart jobbra és balra lendíteni.

11. gyakorlat
A két kart a csípőre rakni és a hátrafeszítve egyenes háttal előre dőlni, majd vissza. 5x megismételni.

12. gyakorlat
A két kart a tarkora rakni és egyenes háttal előre dőlni, majd vissza. 5x megismételni.

13. gyakorlat

A két kart, a test mellet leengedve kilégzés, majd magasra emelve belégzés. 5x megismételni.

Hozzászólások

Új hozzászólás postázása jelenleg nem lehetséges.